گر نمی دیدم ...

استاتوسکده وغمگین سرای من

بہ نام کسے کہ پاکتر از شبنم بہار است~بہ ﺳﻼمتے ﺍﻭنے کہ ﺭﻓﺘﻮ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯﻡﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ رمز گوشیمہ

گر نمی دیدم . . .

گر نمی دیدم در این دنیا تو را ، گر نبودم با تو هرگز آَشنا

گر در آن محفل نبودی همچو شمع یا نمی دیدم تو را در بین جمع

گر ز هر بیگانه ای بیگانه تر ، می گذشتم از کنارت بی خبر

گر نمی کردی به سوی من نگاه ، با نگاهی نمی رفتم ز راه

عاشقی گر در سرشت من نبود یا که عشق سرنوشت من نبود

این زمان جانم ز مهرت پر نبود ، سینه ام منزلگه عشقت نبود

گر چه عشق تو غیر حسرت بر نداشت ، ساقیت جز درد ، در ساقه نداشت

گر چه دیدم در رهت دائم بلا ، وای بر من گر نمی دیدم تو را


                                                 

****

خداوندا تو می دانی

                          که انسان بودن و ماندن

                                                   در این دنیا چه دشوار است

چه زجری می کشد آن کس

                          که انسان است و

                                                   سر شار از احساس است 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 2 مرداد 1394برچسب:,ساعت9:57توسط مصیب پورکهنوجی | |